Reklamos sprendimai verslui ir jų nauda

helnet reklamos gamyba filmavimasVerslas – viena iš tų sričių, kuri ne tik leidžia vykdyti patinkančią veiklą, gauti pajamas, kurti darbo vietas, įgyvendinti idėjas, bet ir suteikia galimybę būti socialiai atsakingiems, keisti artimiausią aplinką ir net visą pasaulį. Vis dėlto, kad būtų galima pasiekti visus išvardintus tikslus, įgyvendinti viziją, verslas turi būti sėkmingas, o tam, kad tai būtų pasiekta, verta pasitelkti įvairias priemones bei galimybes. Vienas iš galimų pasirinkimų yra reklama. Reklamos sąvoka ilgainiui keitėsi, o rezultatas, kurį matome šiandien džiugina – verslui siūloma daug reklamos sprendimų. Vis dėlto, tai nereiškia, kad kiekvienam verslui yra būtini visi sprendimai – reikia atsirinkti tai, kas modernu, informatyvu, kūrybiška ir naudinga. Kokie šiandieniniai reklamos sprendimai geriausiai pateisintų šiuos lūkesčius? Tikrai yra iš ko rinktis. Reklamos sprendimai verslui ir jų nauda.

Filmavimas

Dauguma žmonių vis dar yra linkę filmavimą vertinti kaip nedalomą procesą, kurio tikslas – pateikti filmuotą turinį. Iš tiesų taip ir yra, tačiau daugelis žmonių tiesiog pamiršta, kad filmavimas –  vienas procesas, tačiau gali būti pritaikomas įvairiais atvejais. Kitais žodžiais tariant, reklamos sprendimų, kuriems pasitelkiamas filmavimas, pasirinkimas yra labai didelis. Pats metas tuo įsitikinti. Pristatomieji, dar vadinami reprezentaciniai filmukai paruošiami pasitelkiant filmavimą, tačiau tai yra tik vienas iš daugybės galimų pasirinkimų. Kuo naudingas šis pasirinkimas ir kuomet verta jį rinktis? Pristatomasis filmas gali būti didelės trukmės ir išsamiai pasakoti apie jūsų įmonės atsiradimą nuo pat idėjos gimimo iki jos įgyvendinimo, apimant kitus svarbius jūsų verslus elementus arba būti trumpas ir vos per kelias akimirkas supažindinti tam tikrai grupei priklausančius asmenis (pirkėjus, klientus, investuotojus, tarpininkais) su svarbiausiais aspektais. Tačiau tokio pobūdžio filmai, nepaisant jų trukmės, yra tik viena pasirinkimo galimybė, kurią suteikia filmavimas. Negalima pamiršti ir reklaminių klipų svarbos. Pastarieji gali būti skirti pristatyti naują produktą, paslaugą; įmonę ar konkrečius su ja susijusius pasikeitimus; o taip pat yra geras pasirinkimas, kuomet reikia pranešti konkrečią žinią, pavyzdžiui, informuoti vartotojus apie tai, kad jų pamėgta prekė yra parduodama už mažesnę kainą. Paskutiniu metu daugelis verslų siekia būti kuo naudingesni ne tik savo gaminamos produkcijos pirkėjams ar teikiamų paslaugų klientams, bet ir savo regionui, šaliai ar net visam pasauliui. To galima siekti įvairiais būdais, o vienas iš jų yra dėmesio atkreipimas į visame pasaulyje opias problemas. Ne paslaptis, kad kuo populiaresnis yra verslas, tuo labiau jis formuoja vartotojų pasirinkimus, įpročius ar ne gyvenimo būdą. Taigi, tuomet, kai konkretus verslas nusprendžia atkreipti dėmesį į problemas,  gali būti pasiekiama iš tiesų puikių rezultatų. Na, o, tam, kad tai būtų galima padaryti tinkamai, pasitelkiama socialinė reklama, kuri, dažniausiai, yra filmuotas turinys. Taigi, dar vienas filmavimo sprendimas jūsų verslui, yra socialinė reklama. Galima tik pasidžiaugti, kad naujos kartos verslo atstovams jau nebekyla klausimų, kodėl verta rinktis būtent tokio pobūdžio reklamą – toks sprendimas parodo, ne tik tai, kad verslas yra socialiai atsakingas, bet ir tai, jog jo atstovams svarbi ne tik asmeninė nauda.

Aptarėme, kuo naudingas gali būti kiekvienas reklamos sprendimas, kuriam pasitelkiamas filmavimas, tačiau verta pastebėti, kad egzistuoja ir tam tikros bendrinės gairės, susijusios su šių pasirinkimų nauda. Visų pirma, filmuotas turinys yra ne tik vaizdingas, bet ir labai kūrybiškas, dinamiškas bei netikėtas. Būtent visos šios savybės ypač domina šiandieninį vartotoją. Ne paslaptis, ir tai, kad kiekvieno verslo atstovas siekia, kad per trumpiausią laiko tarpą apie jo verslą ar konkrečius su tuo susijusius sprendimus, būtų pasakyta daugiausiai. Būtent tai ir pateisina filmavimas – juk vaizdas gali būti iškalbingesnis nei žodžiai. Dar daugiau,  įvairūs tyrimai rodo, kad būtent filmuotas vaizdas vartotojo dėmesį patraukia greičiausiai. Be to, reklamos sprendimai, kurie yra susiję su filmavimu, atveria didžiules erdves jos kūrėjams – galima rinktis daugybės netikėtų, originalių, įdomių sprendimų, kurie leidžia sukurti vartotojui naudingą ir įdomų turinį.

Kuo svarbūs ir naudingi jūsų verslui gali būti filmuotos reklamos sprendimai, jau žinome, tačiau dėmesį verta atkreipti į tai, jog egzistuoja dar kelios paslaugos, kurios yra glaudžiai susijusios su filmavimu ir gali tapti puikia išeitimi tuo atveju, kai verslui reikalinga reklama. Tai – filmuotos medžiagos montavimas bei redagavimas. Tai, kad šiandien vis daugiau ir daugiau įvairių techninių darbų gali būti atliekama savarankiškai, lėmė svarbų pokytį – kai kurių verslų atstovai, pasitelkę ne tik kūrybiškas savo idėjas, bet ir modernias technologijas, nusprendžia, kad už savo veiklos reklamą bent jau iš dalies bus atsakingi patys. Tokio sprendimo rezultatai gali būti įvairūs, o vienas iš jų yra, tas turima sukaupus daug filmuotos medžiagos, kuri, tam, kad galėtų pasiekti vartotojus, turi būti montuojama arba redaguojama. Paprastai šie procesai reikalauja tikslumo, aiškumo, o svarbiausia – profesionalaus techninių dalykų išmanymo, todėl tokias situacijas galima apibūdinti labai trumpai: arba mokate, suredaguoti bei montuoti filmuotą medžiagą arba – ne. Žinoma, nemokantys visad turi puikią galimybę to išmokti, tik klausimas, ar bus tam laiko? Jei žinių šiems tikslams semti nėra kada, o galutinis puikios kokybės rezultatas yra reikalingas čia ir dabar, tokiu atveju geriausiu pasirinkimu tampa profesionalus filmuotos medžiagos redagavimas bei montavimas. Kitais žodžiais tariant, tokie atvejais verslo reklama tampa bendru verslo atstovo ir reklamos kūrybininkų ar gamintojų projektu: vieni pateikia filmuotą medžiagą, tuo tarpu kiti – priima ir įgyvendina visus reikiamus sumanymus, kad būtų gautas puikios kokybės galutinis rezultatas.

Nuomonių lyderiai

Nuomonių lyderiaiJei esate vienas iš tų verslo atstovų, kuris mano, kad pirmenybę reikėtų teikti ne tiems pasirinkimams, kuriuos jau seniai visi išbandė, o nerti į naujausius ir esamu momentu populiariausius pasiūlymus, tokiu atveju jūsų dėmesį tikrai turėtų patraukti nuomonių lyderiai. Tai – vis dar naujas, drąsus, kitoks, tačiau didelę naudą jūsų verslo žinomumui didinti, galintis atnešti pasirinkimas. Šiandien turime puikias galimybes, kurios leidžia ypač greitai, vos kelių mygtukų paspaudimu atlikti tuos darbus, kurie, kažkada anksčiau reikalavo kur kas daugiau mūsų pastangų bei laiko (pavyzdžiui, jei norite įsigyti jums reikalingų prekių, šiandien jums net nebereikia niekur eiti iš namų; tam, kad galėtumėte susisiekti su kitoje šalyje gyvenančiais draugais, jums prireiks vos kelių akimirkų, o gerdami rytinę kavą galite atlikti bankinius pavedimus ir pamiršti fizinį apsilankymą tokio pobūdžio įstaigoje. Atsižvelgiant į tai, nesunku pastebėti, kad techninius darbus atlikdami vis per trumpesnį laiką ir sueikvodami tam vis mažiau energijos, turime daugiau galimybių tai veiklai, kuri iš tiesų mums yra maloni, suteikia gerų emocijų bei įspūdžių. Viena iš jų yra bendravimas. O kodėl reklama negalėtų būti taip pat vykdoma per šią prizmę? Žinoma, nesuklystume pasakę, kad bet kuri reklama yra bendravimas, juk ne tik perduodama tam tikra žinutė, bet ir kuriamas šioks toks ryšys tarp  informacijos teikėjo bei jos gavėjo, tačiau daugeliui žmonių bendravimas asocijuojasi ne su  galimybe gauti informacijos, o su maloniu, nuotaikingu, kartais niekuo neįpareigojančiu pašnekesiu – visai kaip susitikus su seniai matytais draugais. Ar reklama šiandien gali tai įkūnyti? Tikrai taip – būtent tai gali padaryti nuomonių lyderiai, kurių tikslas yra perduoti žinutę apie konkrečią paslaugą, prekę ar įvykį, tačiau padaryti tai nuotaikingai, įdomiai, betarpiškai, atsisakant griežtų rėmų. Viešojoje erdvėje jau spėjo susiformuoti nuomonė, kad nuomonių lyderio sprendimo pasirinkimas yra būdingas tik jauniems, drąsiems, veržliems, inovatyviems verslams. Vis dėlto, reikia pabrėžti, kad šis reklamos metodas yra naudingas ir gali būti lengvai pritaikomas kiekvienam verslui, nes dauguma vartotojų norėtų, kad bent tam tikra dalis informacijos būtų pateikiama būtent tokiu būdu. Kalbant apie drąsumą, veržlumą bei naujoves, reikia paneigti ir vieną plačiai paplitusį mitą: neretai manoma, kad tokio pobūdžio reklama, kurią atlieka vartotojui pasiūlyti gali nuomonių lyderiai, sudomins tik jaunus žmones. Nieko panašaus – tokia reklama kuo puikiausiai sudominti gali ir vyresnio amžiaus žmones, juk malonus ir neįpareigojantis pašnekesys yra tai, ko norisi visiems, nepriklausomai, nuo amžiaus grupės.

Firminis stilius

Nors dauguma žmonių visų pirma sakytų, kad firminio stiliaus paskirtis yra identifikuoti pristatyti verslą suteikiant jam unikalų veidą, tikrai teisūs būtų ir tie, kurie tvirtintų, kad firminis stilius yra dar vienas reklamos sprendimas. Firminis stilius iš tiesų identifikuoja  verslą, tačiau tuo pat metu ir kuo puikiausiai atlieka reprezentacinę funkciją, o ten, kur yra pristatymas, visada yra ir reklama. Taigi, kitais žodžiais tariant, nors firminis stilius visų pirma verslui yra būtinas todėl, kad jį identifikuotų. Taigi, verta pabrėžti, kad į pasirenkamus firminio stiliaus sprendimus būtina žiūrėti ypač atsakingai, kūrybingai ir profesionaliai, nes jie ne tik leis suprasti auditorijai, kas jūs esate, bet ir atliks reklaminę funkciją. Daug diskusijų sukelia klausimas, koks turėtų būti firminis stilius. Jam keliama daug įvairių kriterijų ir nuomonės neretai skiriasi, tačiau visada sutariama dėl vieno: firminis stilius turi komunikuoti, svarbiausią žinutę, atspindėti verslo tikslus bei viziją. Taigi, kuriant jį, svarbu ne tik išpildyti šiuos lūkesčius, bet ir patraukti vartotojo dėmesį, pateikti estetišką vaizdą. Kaip tai padaryti? Savaime suprantama, reikia kūrybingumo, išskirtinio požiūrio, pastabumo detalėms, o taip pat – puikių techninių žinių, kad visa tai būtų galima apjungti bei išpildyti. Kuomet kalba pasisuka apie techninius sprendimus, kuriant firminį stilių, puikiu pasirinkimu gali tapti kompiuterinė grafika. Taigi, atsižvelgiant į tai, kad kompiuterinės grafikos sprendimai gali labai praversti kuriant firminį stilių, o pastarasis – ne tik pristato, bet ir reklamuoja jūsų verslą, tad galima daryti išvadą, kad kompiuterinė grafika yra puikus pasirinkimas ieškant šiuolaikiškų bei modernių reklamos sprendimų.

Lauko reklama

Minėjome, kad reklamos sprendimų, iš kurių šiandien gali rinktis kiekvieno verslo atstovas yra labai daug. Vis dėlto, ar tikrai visi galimi sprendimai yra verti jų pasirinkimo? Savaime suprantama, apie kiekvieną iš jų būtų galima pasakyti bent po keletą privalumų ir išvardinti bent po kelias priežastis, kodėl apskritai verta rinktis šias priemones, tačiau, jei kalbėtume apie tuos pasirinkimus, kurie tikrai verti dėmesio, tokiu atveju šį sąrašą papildytų dar vienas. Tai – lauko reklama. Įdomu tai, kad šiandien šis reklamos sprendimas daugeliui vis dar asocijuojasi su statiškumu, tam tikra monotonija ir galbūt ne pačiais išradingiausias pasirinkimais, tačiau, tai, ko gero, tik prisiminimas iš tų dienų, kai gatvėse ar kitose viešose vietose matydavome niekuo neišsiskiriančius plakatus su dar labiau niekuo neišsiskiriančiais tekstais. Šiandien lauko reklama yra visiškai kitokia – ji yra moderni, dinamiška, labai originali, gali sukelti emociją, šokiruoti, sudominti ir, žinoma, komunikuoti, sudomindama visus. Tokie pokyčiai atsirado po to kai, lauko reklamos gamybai buvo pasitelktos ypač modernios technologijos, leidžiančios praturinti ją įvairiais efektais, kurie suteikia originalumo bei leidžia išvengti statiškumo. Be to, padaugėjo ir elementų, kurie šiandien pasitelkiami lauko reklamos kūrimui – jei anksčiau reklaminiai stendai apsiribodavo dažniausiai vien tik žodžiais, tai šiandien vaizdinių yra labai daug, o svarbiausia – jie ryškūs, emocingi, įsimenantys. Beje, kalbant apie lauko reklamą, vis dažniau ir dažniau šiandien galima išgirsti nuomonių, neva ji nebėra tokia veiksminga – gatvėmis ar bet kuriomis kitomis viešomis erdvėmis skubantys žmonės šiandien vis labiau savo žvilgsnį įsmeigia ir dėmesį koncentruoja ne į reklaminius stendus, o į… išmaniuosius telefonus, kur sąlygas diktuoja internetinė reklama. Ši nuomonė teisinga, tačiau tikrai ne visu 100 procentų, kadangi visada išliks auditorijos dalis, kuri  mieliau susidomės informacija pateikta lauko reklamos stenduose nei dar vieną minutę skirs internetiniam turiniui. Be to, yra ir dar vienas šio pasirinkimo aspektas: ar pasidomėti tomis reklamomis, kurias galime surasti internete, pamatyti per televiziją ar išgirsti per radiją, sprendžia pats vartotojas, ir, savaime suprantama, jis gali nuspręsti jūsų, šiuo atveju, reklamos užsakovo nenaudai, t.y., atsisakyti  galimybės susipažinti su tokio pobūdžio reklama. Na, o, kai kalbame apie lauko reklamą, situacija yra visai kitokia, ir, žinoma, kur kas pranašesnė: nori tu to ar nenori, vis tiek  pastebėsi lauko reklamos turinį. Taigi, tie, kurie tvirtina, kad šiandien lauko reklama jau nebėra naudinga verslui, klysta, tereikia pasirūpinti, kad ji būtų įdomi, įtraukianti ir dinamiška.

 

Reklama internete

Pats metas aptarti ir visų reklamų karalienę – interneto reklamą, kuri iš tiesų šiandien daugelį sužavi ne tuščiais pažadais ar skambiais pavadinimais, o puikiais privalumais. Jei siektume apibūdinti, kokia yra tokia pobūdžio reklama, tai pirmas dalykas, kurį tektų padaryti, tai – suteikti daug puikių epitetų. Reklama internete yra dinamiška, šiuolaikiška, sudominanti įvairaus amžiaus auditorijas, lengvai pasiekiama bei atnaujinama (pokyčius galima atlikti netgi realiuoju laiku), spalvinga, stebinanti. Žinoma, kokios jos savybės bus pačios stipriausios, nemaža dalimi priklausys ir nuo reklamos užsakovo, tačiau nesunku pastebėti, kad būtent šios rūšies reklama gali išpildyti labai daug lūkesčių. Be to, internetu naudojasi vis daugiau žmonių (ir vis daugiau jam skiriama laiko), todėl, auditorijos dalis, kurią galėtų pasiekti reklama internete, yra  didesnė nei galite įsivaizduoti. Daugelis verslo atstovų, kurie dar tik ieško atsakymo į klausimą, kokią reklamą pasirinkti, pamiršta labai svarbų faktą, kad internete žmonės laiką leidžia įvairiais tikslais: dirbdami, mokydamiesi, pramogaudami, ieškodami svarbios informacijos, bendraudami, apsipirkdami, dalyvaudami online konferencijose ir pan. Visa tai reiškia, kad internetu naudojamasi labai dažnai ir daug. Todėl jūsų galimybės, tuo atveju, jei pasirinksite interneto reklamą, būti išgirstiems išvystiems, bus labai didelės. Be to, svarbu paminėti ir dar vieną tokios reklamos pranašumą: interneto reklama kiekvienam jos užsakovui leis stebėti, kiek žmonių iš tiesų pamatė ar išgirdo žinutę, kurią ir buvo norėta perduoti. To negalima pasakyti apie kai kurių kitų rūšių reklamą, pavyzdžiui, lauko reklamos sprendimus – užsakovams beliks tik spėlioti, kiek žmonių iš tiesų pastebėjo juose esančią informaciją. Daugeliui žmonių internetas asocijuojasi su neribotomis galimybėmis, o reklama internete – taip pat ne išimtis. Iš tiesų, šios reklamos galimybės yra ypač didelės ir kiekvienas, kuris planuoja ją pasirinkti, turėtų labai gerai apsvarstyti, ko tikisi, kadangi papildomai parinkti sprendimai gali padėti  įgyvendinti daug įvairių tikslų (pavyzdžiui, vartotojas gali būti nukreipiamas į įmonės interneto svetainę ir pan.).

Adword reklama

Dauguma žmonių Adwords reklamą tiesiog yra linkę painioti su interneto reklama. Dalis tiesos tame tikrai yra – Adwords reklama neįsivaizduojama be interneto, tačiau, kuomet kalbame apie ją ir apie interneto reklamą, reikia nepamiršti, jog tai – du skirtingi sprendimai. Esminis Adwords reklamos principas yra tas, kad ji bus parodyta tik tam tikriems, potencialiems vartotojams, be to, jos užsakovus mokės tik už realius rezultatus. Būtent dėl šių priežasčių Adwords reklama neretai yra įvardijama kaip veiksmingiausia rinkodaros strategijos forma. Klientų elgesio stebėjimas – dar vienas svarbus įrankis, kurį pasitelkus galima priimti daug jūsų verslui naudingų sprendimų. Adwords reklama suteikia galimybę stebėti jūsų pirkėjų ar klientų elgesį, todėl belieka tik jį išanalizuoti ir priimti teisingiausius sprendimus. Dažnai yra sakoma, kad, siekiant verslo sėkmės, neužtenka vien tik to, kad apie tave žinotų – reikia, kad apie tave žinotų tie, kuriems tavęs labiausiai reikia. Tačiau, kaip tai užtikrinti? Tai padaryti galima pasirinkus auditoriją, t.y., pranešant apie savo verslą tiems, kuriuos labiausiai domintų jūsų produkcija arba paslaugos. Jei tuomet, kai interneto reklama žengė pirmuosius žingsnius tokie sumanymai atrodė, kad yra tiesiog neišpildomi, tai šiandien Adwords reklama suteikia visas galimybes pranešti apie save tiems, kam ši žinia galėtų būti aktualiausia. Taip pat egzistuoja ir daugybė kitų rodiklių, kuriuos galite pasirinkti – spręskite patys, kada, kokiu paros metu ar kokioje vietovėj bus rodoma jūsų reklama. Na, o tai, kad bus mokama tik už realius rezultatus, leidžia įvardinti ir dar vieną Adwords reklamos savybę: tai ypač ekonomiškas pasirinkimas. Atsižvelgiant į tai, kad šių dienų verslo atstovai yra labai atsakingai linkę spręsti, kuriai reklamos rūšiai verta leisti pinigus, o kuriai – ne, Adwords reklama žavi visus ekonomiškų sprendimų gerbėjus.

 

Vietoje pabaigos…

Akivaizdu, kad reklamos galimybių šiandien yra labai daug ir tai žino kiekvieno verslo atstovas. Vis dėlto, dėmesį verta atkreipti į tai, kad siekiant pačių geriausių rezultatų, neverta rinktis visko – būtina žinoti, kas geriausiai leistų pasiekti išsikeltų tikslų. Taigi, jei norite maksimalaus žinomumo, geriausio kainos bei kokybės santykio, o taip pat  pageidaujate, kad reklama būtų  šiuolaikiška bei gebanti pritraukti dėmesį, turite ir rinktis tokias reklamos priemones, kurios pateisintų šiuos jūsų lūkesčius. Išvardintos reklamos priemonės yra modernios, inovatyvios, leidžiančios pasiekti  pageidaujamas auditorijas bei maksimalų žinomumą ir sumaniai planuoti savo biudžetą. Be to, jos yra informatyvios, tačiau tuo pat metu originalios ir betarpiškos, leidžiančios atsisakyti griežtų apribojimų (geriausias to pavyzdys – nuomonių lyderiai).

Taigi, kaip matyti, reklamos priemonių yra labai daug, o bazinės žinios, apie tai, kuo yra naudinga viena ar kita reklamos priemonė, gali būti vertingos ir padėti priimti geriausią sprendimą. Vis dėlto, net ir tuo atveju, jei žinosite, ką pasirinkti, dar negalite būti tikri, kad jums pavyks pasiekti pačių geriausių rezultatų, kadangi yra keletas momentų, kuomet priėmę netinkamus sprendimus, galite smarkiai suklysti. Taigi, kokios klaidos gali pakišti koją, net ir tuomet, kai manote, kad visi sprendimai dėl reklamos pasirinkimo yra priimti?

Profesionalų paslaugos – visada geriausias pasirinkimas

Savaime suprantama, kiekvienas reklamos užsakovas nori, kad jo pasirinkta priemonė atneštų pačius geriausius rezultatus, tačiau neretai pamiršta, kad vien tik pasirinkti reklamos priemonę, tai dar ne visas darbas – labai svarbu nuspręsti, kas bus atsakingas už reklamos kūrimą ir  už kitus su tuo susijusius darbus. Ne paslaptis, kad tokiu atveju galimi du variantai – kurti reklamą savarankiškai arba rinktis reklamos profesionalus. Ir nors sprendimas kurti reklamą savarankiškai galėtų sužavėti ne vieną, verta pastebėti, kad siekiantys pačių geriausių rezultatų, mintį apie savarankišką reklamos kūrimą, turėtų pamiršti. Sąvoka geriausi rezultatai, apima labai daug: tai – ne tik kūrybingos idėjos, bet ir taiklus jų išpildymas, profesionalus darbo atlikimas nuo pirmo iki paskutinio žingsnio. Būtent tai gali garantuoti reklamos specialistai. Savaime suprantama, kartu su sprendimu rinktis reklamos profesionalų paslaugas, yra susiję ir kiti sprendimai, pavyzdžiui, galimybė taupyti savo laiką, atsisakyti būtinybės tobulinti reklamos kūrimo žinias ir pan. – visus darbus už jus atliks reklamos profesionalai.

Geriausias pasirinkimas – kelios reklamos priemonės

Jei norite, kad reklama atneštų pačius geriausius rezultatus turėtumėte išvengti ir dar vienos klaidos, dauguma žmonių yra linkę manyti, kad reklama – tai procesas, kuris gali padidinti verslo populiarumą bei pelną, bet pamiršta, kad ne veltui yra tiek daug reklamos priemonių: efektas, kurį jums gali atnešti tik viena reklamos priemonės, nebus toks didelis, kokį galėtų užtikrinti 2, 3, o galbūt ir netgi dar daugiau reklamos priemonių. Taigi, tai reiškia tik viena: gebėti tinkamai pasirinkti reklamos priemonę yra labai svarbu, tačiau lygiai taip pat  svarbu rinktis ne vieną, o bent kelias reklamos priemones, kadangi tokiu atveju jų poveikis bus gerokai didesnis. Rinkdamiesi reklamos priemones, savo sprendimą formuokite taip, kad jomis galėtumėte pasiekti kuo daugiau žmonių: pavyzdžiui, reklama internete ar Adwords reklama leis pasiekti interneto vartotojus, tačiau tuo pat metu verta nepamiršti, kad kiekvieną dieną gatvėmis vaikšto nemažai žmonių, kurie internetu naudojasi labai retai arba visai nesinaudoja. Taigi, lauko reklama taip pat yra tinkamas pasirinkimas.

Atminkite, kad reklamos rinka nuolat keičiasi

Sakoma, kad vienintelis pastovus dalykas yra nuolat vykstantys pasikeitimai ir šį pasakymą kuo puikiausiai būtų galima pritaikyti kalbant apie reklamos rinką. Ji nuolat keičiasi: vienų sprendimų gali būti atsisakoma, o vietoje jų – atsirasti nauji. Jei šiandien yra siūlomos tam tikros reklamos galimybės, dar nereiškia, kad rytoj toks pasirinkimas ir bus – jis gali išaugti. Būtent todėl, kai kalbame apie tai, kaip pasirinkti tinkamiausią bei geriausią reklamą savo verslui, visuomet verta užimti mokinio poziciją, kuri nuolat skatintų domėtis naujais dalykais ir verstų atsakingai apgalvoti, kas iš tiesų gali atnešti didžiausią naudą. Sprendimus priimate jūs, o reklamos profesionalai visada padės išsirinkti ir pavers tai realiais rezultatais.

Svarbiausias dalykas – teikti aukščiausios kokybės prekes ar paslaugas, tačiau taip pat ne ką mažiau svarbu mokėti apie tai pranešti. Tai padaryti ne taip jau ir sunku – rinkitės reklamos sprendimus, galinčius jūsų verslui atnešti didžiausią naudą.