Ko reikia verslui, kad jis būtų sėkmingas?

Apie nuosavą verslą svajoja daugelis. Ir nemažai daliai apie tai svajojančių, iš tiesų pasiseka jį įkurti. Tačiau tikrai ne visiems įkūrusiems pasiseka jį išlaikyti ilgiau nei 3 – ejus metus, o dar mažesnė dalis gali pasigirti sėkmingu verslu. Tad, ko iš tiesų reikia sėkmei? Diskusijos šiuo klausimu yra aštrios, intensyvios, o svarbiausia – ypač dažnos. Siūlomi įvairūs būdai bei sprendimai, kuriamos priemonės bei strategijos, neva turinčios sutrumpinti kelią į sėkmę. O galbūt jų tiesiog nereikia, ir, jei esate fortūnos numylėtinis, tai ji nusišypsos jums savaime? Aklas tikėjimas bei naudojimasis visomis siūlomomis priemonėmis gali paversti jūsų verslą tikrų tikriausiu chaosu, tuo tarpu priešingas scenarijus – visko atsisakymas gali tapti tiesiausiu keliu į bankrotą. Tad, kaip surasti aukso viduriuką? Siūlome atkreipti dėmesį tuos sprendimus, kurie iš tiesų yra naudingi, reikalingi jūsų verslui bei gali atnešti sėkmę.

 

Ko reikia verslui logotipo svetainės
Logotipas

Taip, kaip jūs turite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, taip jūsų verslas privalo turėti logotipą. Būtent jis tampa jūsų veiklos atspindžiu, pristatančiu jūsų veiklą ir išskiriančią iš daugelio kitų. Tačiau ne paslaptis ir tai, kad mus aplink kiekvieną dieną supantys logotipai yra skaičiuojami tūkstančiais, o logotipų dizainas – atrodo jau nebeturi jokių ribų. Tad, kaip sukurti tokį logotipą, kuris iš tiesų išskirtų visų veiklą ir nepranyktų tarp daugybės kitų? Taip, tokiu atveju jums iš tiesų yra reikalingas profesionalus logotipų kūrimas. Tačiau ir tai dar ne viskas – ne ką mažiau svarbus yra ir jūsų pačių pasiruošimas. Taigi, yra daug dalykų, kuriuos apie tai turėtumėte žinoti. Vienas iš jų – tas, kad jums reikalingas originalus logotipo dizainas. Vis dėlto, šiuo atveju taip pat svarbu neperlenkti lazdos: kaip ir minėjome, originalumas bei unikalumas yra labai svarbu, tačiau, tai neturėtų sieti su sudėtingumu. Atminkite, kad jūsų verslą pristatysiantis logotipas neturėtų būti pernelyg įmantrus ar sudėtingas. Visa tai todėl, kad tokie logotipų dizainai yra kur kas sunkiau įsimenami. Taip, ko gero, mes visi galėtume išvardinti bent po kelias įmones, kurios turi ypač įmantraus dizaino logotipus. Tačiau labai tikėtina, kad tos įmonės yra stambios, visame pasaulyje puikiai žinomos kompanijos, gaminančios produktus, be kurių negalime išsiversti. Ir būtent tai ir yra tos priežastys, kodėl mes prisimename šiuos logotipus. Tuo tarpu jūsų įmonė dar tik planuoja žengti pirmuosius žingsnius, todėl jūsų situacija tikrai nėra tokia, kad būtumėte atpažįstame dėl gausiai parduodamų produktų, paslaugų ar didžiulės apimties. Būtent todėl, laimėsite kur kas daugiau, jei jūsų verslo logotipas alsuos unikalumu, originalumu, tačiau nebus pernelyg įmantrus. Beje, vengti reikėtų ne tik įmantrumo, bet puošnumo. Puošnumas gali tapti puikia savybe ten, kur yra reikalaujama grožio ir estetikos, tačiau, kuomet kalbame apie verslo pasaulį, reikia pabrėžti, jog čia pirmenybė skiriama tikslumui, aiškumui, apibrėžtumui. Kad logotipai yra viena svarbiausių verslo įvaizdžio dalių, tai kartojama dažnai, tad prieš jį kuriant, svarbu apgalvoti ypač daug dalykų. Dar vienas jų yra susijęs su logotipu naudojimo laiku. Savaime suprantama, galimybė atnaujinti, šiek tiek pakeisti jau sukurtą logotipą, visada egzistuoja, tačiau ekspertai tvirtina, kad logotipų dizainai turėtų būti tokie, kurių nesinorėtų keisti bent 5 – erius metus. Kodėl būtent ši riba yra svarbi? Viskas labai paprasta – būtent 5 – eri metai yra tas laiko tarpas, per kurį jūsų verslas įsitvirtins rinkoje, taps puikiai pažįstamu ir žinomu. Taigi, tuomet (jei bus poreikis), bus galima atlikti ir logotipo dizaino pokyčius, išvengiant liūdnų pasekmių. Tuo tarpu trumpesnis nei 5 – eri metai laiko tarpas, kaip teigia ekspertai, gali būti pavojingas: netrūks žmonių, galvojančių, kad naujasis logotipas pristato naują verslą.
Daugelis žmonių, kurie anksčiau nebuvo susidūrę su logotipo poreikiu, yra linkę manyti, kad tai – labai paprastas procesas: šiek tiek kūrybiškumo, šiek tiek įmantrumo, ir šiek tiek originalumo. Tačiau viskas yra kur kas sudėtingiau ir dalykų, kurių nevalia daryti kuriant logotipą, taip pat netrūksta. Dar vienas jų yra smulkų detalių vengimas. Neretai galvojama, kad kuo daugiau smulkių detalių logotipas turės, tuo geriau: neva tai suteiks jam išskirtinumo, originalumo ir sukurs puikų vaizdą. Tačiau šias optimistiškas mintis greitai pakeis šiek tiek liūdnesnė realybė, tad geriau užbėkite jai už akių. Atminkite, kad logotipų dizainas, perpildytas smulkiomis detalėmis, ne tik apsunkina supratimą apie tai, kokią žinutę neša logotipas, bet ir gali sukelti tam tikrų keblumų naudojant tam tikrais formatais. Visa tai todėl, kad tos smulkios detalės gali susilieti į vieną bendrą visumą, kurios jūsų logotipą pavers tiesiog sunkiai iššifruojamu arba visiškai nebesuprantamu chaosu.

Interneto svetainė

Ko gero, visi puikiai žino posakį tvirtinantį svarbią tiesą – jei tavęs nėra internete, tai tavęs nėra niekur. Ir iš tiesų, turintiems verslą ir norintiems pranešti apie tai, interneto svetainė tampa vienu svarbiausių akcentų. Tačiau, svarbu užbėgti įvykiams už akių – neprofesionalus internetinės svetainės kūrimas ar netinkamai su šiuo procesu priimti sprendimai, jūsų verslui gali atnešti daugiau žalos nei naudos. Atminkite, kad grafinio dizaino paslaugos turi didelę galią, ir, jei jos bus suteiktos kokybiškai, jūsų verslą reprezentuojanti interneto svetainė pranoks visus lūkesčius ir užtikrins geriausius rezultatus. Taigi, akivaizdu, kad pamoka yra aiški – rinkdamiesi internetinės svetainės kūrėjų paslaugas, turite tam skirti ypatingą dėmesį.
Tačiau drąsiai galima sakyti, kad internetinės svetainės kūrimas yra tik nedidelė dalis darbo: dėmesį verta atkreipti į tai, kad ne ką mažiau svarbus yra ir kitas procesas. Tai – interneto svetainės atnaujinimas. Tiesa, reikia pabrėžti, kad šis procesas turi būti vykdomas tikslingai. Taigi, kuomet būtina atlikti interneto svetainės atnaujinimo darbus? Tai turėtų būti daroma tais atvejais, kai jūsų versle atsiranda kokie nors pokyčiai, pavyzdžiui, paslaugų pasirinkimas yra papildomas naujomis paslaugomis, atidarote naują filialą ar pradedate veiklą užsienyje. Bet kuri informacija, susijusi su jūsų verslu, aktuali visuomenei bei galinti padidinti įmonės žinomumą, turi būti paskelbta internetinėje svetainėje.
Interneto svetainė, kurioje skelbiami tinklaraščio įrašai, yra bloga interneto svetainė. Ir į šį teiginį tikrai neverta žiūrėti pro pirštus – žinoma, tuo atveju, jei jums rūpi jūsų verslo sėkmė. Na, o viskas todėl, kad praktika rodo paprastą dalyką – kur kas dažniau yra lankomos tos interneto svetainės, kuriose skelbimai tinklaraščių įrašai. Kaip žinia, tokie įrašai yra ne tik puiki terpė pristatyti savo veiklos rezultatus, produktus arba paslauga, bet ir suteikti daug vertingos, aktualios informacijos, duoti patarimų. Taigi, natūralu, kad interneto svetainės, kurios pateikia tokį vertingą turinį, gali pasigirti kur kas didesniu populiarumu. Ne paslaptis ir tai, kad aukšti interneto svetainės lankomumo rodikliai prisideda prie verslo žinomumo kartu ir prie jo sėkmės.

Atskleidėme daug svarbių dalykų, kuriuos reikia žinoti apie interneto svetaines, jei jus domina verslo sėkmė. Tačiau negalima pamiršti ir dar vieno elemento, kuris taip pat ne ką mažiau svarbus. Ta – interneto svetainės spalvos. Nors, profesionalios grafinio dizaino paslaugos, iš esmės yra pasirinkimas, kuris užtikrins, kad viskas bus atlikta už jus, o jums tereikės tik išsirinkti vieną iš kelių variantų, verta pabrėžti, kad tam tikras supratimas apie spalvų svarbą interneto svetainėje yra labai svarbus. Taigi, pats metas sužinoti apie tai daugiau. Štai, pavyzdžiui, geltona spalva asocijuojasi su skubėjimu, todėl yra puikus pasirinkimas, kai reikia atkreipti interneto svetainės lankytojų dėmesį bei perduoti svarbią informaciją, beje, ši nuostata paneigia ir plačiai paplitusį mitą, kad raudona yra geriausias pasirinkimas, norint atkreipti dėmesį. Kaip matyti, nieko panašaus ir tam yra labai svarbus argumentas: pasirodo, raudona spalva ne tik atkreipia dėmesį, bet ir asocijuojasi su pavojumi, noru kuo greičiau pakeisti esamą vietą. Taigi, raudonos spalvos naudojimas ne visada gali duoti laukimą efektą – greičiau priešingą. Dar viena spalva, apie kurią norisi pakalbėti plačiau, tai – mėlyna nuo sodriai mėlynos iki šviesaus mėlio. Jos situacija priešinga: šios spalvos ne tik ramina žmones, bet ir sukelia pasitikėjimo jausmą, ir, priešingai, nei išvydęs raudoną spalvą, žmogus tikrai nenorės pakeisti buvimo vietos. Taigi, tiek sodriai mėlyna, tiek šviesus mėlis, yra noriai naudojamos kuriant interneto svetaines. Be to, jos dažnai naudojamos ir tais atvejais, kai siekiama oficialumo, solidumo. Juoda spalva – taip pat yra verta atskiro aptarimo. Nesunku pastebėti, kad būtent be juodos spalvos yra tiesiog neįsivaizduojamas internetinės svetainės kūrimas, grafinio dizaino paslaugos. Ir visa tai ne be pagrindo: būtent juoda spalva asocijuojasi su patikimumu, grakštumu, elegancija, oficialumu, prabanga. Būtent tokį įvaizdį ir yra siekiama sukurti dažniausiai. Negalima paminėti ir dar vienos spalvos, tai – žalia. Jei reikėtų vienu žodžiu atsakyti, ar žalia spalva yra puikus pasirinkimas, tokiu atveju atsakymas būtų – taip. Ir visa tai todėl, kad būtent ši spalva asocijuojasi su gamta, o tai savo ruožtu skatina ne tik pasitikėti, bet ir sukelia ramybės, saugumo jausmą. Na, o kas pasakytina apie baltą? Ją verta naudoti tik tokiu atveju, jei jūsų tikslas – parodyti neapsakomą lengvumą, neapibrėžtumą, skaidrumą. Vis dėlto, tai nėra geras pasirinkimas siekiantiems solidumo bei prabangos. Taigi, akivaizdu, kad sprendžiant klausimą, kokios spalvos turėtų būti matomos interneto svetainėje, būtina prisiimti ir didelę atsakomybę. Na, o, kad būtų gaunamas geriausias rezultatas, reikia prisiminti, kad racionaliausias sprendimas – profesionalios grafinio dizaino paslaugos. profesionalus grafikos dizaineris puikiai žino, kada ir kokios spalvos turėtų būti naudojamos, o kurių verčiau atsisakyti. Sakoma, kad spalvos vaidina labai svarbų vaidmenį mūsų gyvenime: jos gali ir nuotaiką pagerinti, ir kai kurias sveikatos problemas išspręsti, ir namams jaukumo suteikti. Tačiau akivaizdu, kad jos gali ir dar daugiau – jos gali priartinti jūsų verslą prie sėkmės.

Taigi, įvardijome ne vieną akcentą, kuris tikrai gali priartinti jūsų verslą prie sėkmės. Tačiau tai dar ne viska – savaime suprantama, tam, kad verslas taptų sėkmingu, reikės ir kur kas daugiau: pastangų, investicijų, idėjų, entuziazmo, pastabumo detalėms, užsispyrimo, darbštaus kolektyvo. Vis dėlto, dažnai galima išgirsti ir istorijų apie tai, kaip, iš pirmo žvilgsnio rodos nedidelės smulkmenos, bėgant laikui, sukelia rimtų pasekmių. Taigi, kur kas geresnis sprendimas – užbėgti už akių šiam scenarijui. Taigi, dar kartą įvertinkite visas šiame tekste išsakytas įžvalgas ir priimkite tik tuos sprendimus, kurie iš tiesų gali priartinti jūsų verslą prie sėkmės.