Grafinio dizaino tendencijos 2017

Per pastaruosius kelerius metus daugelis dizainerių naudojo saugias ir lengvai virškinamąsias spalvų schemas, švarius ir kontroliuojamus dizainus. Mes maketuose matėme daugybę žiburių ir neutralių spalvų, tokių kaip baltos, pilkos ir juodos spalvos. Tačiau 2017 m. mes tikimės ryškių, energingų ir ryškių spalvų. Ši tendencija jau prasidėjo 2016 m., ir tikimasi, kad ši tendencija šiais metais išaugs. Kadangi „Pantone“ karūnuoja metų spalvą „Žalia“, mes tikimės, kad dizaineriai naudos daugiau spalvų iš gamtos, ir jas sustiprins.

Grafinio dizaino požiūriu tai nereiškia, kad turėtų būti spalvų revoliucija kiekvienoje įmonėje. Tačiau naudodamiesi ryškiomis spalvomis su tradiciniais neutraliais fonais, įmonės gali suteikti savo prekės ženklui naujovišką išvaizdą, nepabėgant toli nuo to, ką jie jau puikiai sukūrė.

 

Spalvų perėjimai

Spalvų perėjimas yra viena iš didžiausių grafinio dizaino tendencijų dabar ir pradėta 2016 m. Greitai išaugusi, ši tendencija yra visur, nuo logotipo iki mygtukų ar paveikslėlių perdangų. Kadangi kai kurie dideli prekiniai ženklai nusprendė pakeisti savo logotipą ir vaizdus iš vienodos spalvos į daugiaspalvius perėjimus, mes tikimės, kad daugiau kompanijų pritaikys šią tendenciją tiek spausdinimui, tiek interneto dizainui.

 

grafinio dizaino tendencijosGeometrinės figūros

Ši grafinio dizaino tendencija prasidėjo 2016 m., Ir tai tikrai tęsis ir 2017 m. Kadangi pastaraisiais metais grafika buvo labai sveikintinas grafikos priedas, padedantis supaprastinti vaizdus ir pagerinti naudotojų patirtį, mes tikimės, kad šiemet augs ir plėsis.  2017 m.  dizaineriai grįš prie gamtos, todėl tikimasi pamatyti daugiau gamtos įkvėptų modelių, tokių kaip marmuras, brangakmeniai ir augalai.

Pakuotės ir prekės ženklo dizainas, sutelkiant geriausias plokščio dizaino ir modelio savybes, sukurian gyvybingus, spalvingus produktus, kurie būtų itin šiuolaikiški.

 

grafinis dizainasMinimalizmas

Tiems, kurie mėgsta minimalizmo suteiktą paprastumą ir funkcionalumą, čia yra gera žinia: jos šaknys prasdida nuo XX a. pradžios. Minimalizmas šiandien yra labiau populiarus nei bet kada. Kadangi tyčinė baltoji erdvė reiškia daugiau kvėpavimo ir mažesnių kontaktinių centrų, paprastas pranešimas per dizainą paskatino minimalizmą daugelyje prekės ženklų ir dizaino tendencijų.

Modernus retro

Šiuolaikiška spyruoklė pridedama prie retro dizaino, šriftų ir spalvotų paletės, seno ir naujo sintezė. Šios tendencijos raktas yra ir autentiškumas, supaprastinimas ir modernizavimas, bet kokio konkretaus elemento, kuris bet kada buvo praeityje. Retro logotipų kūrimas, interneto svetainių ir pakuotės dizainas.